GUESS BOOK

Followers

Saturday, May 11, 2019

Prague





Destinasi pertama di Prague: Prague Castle. 

Happy sokmo kakak2 aku ni..
Ni kak Lin.. eldest sister. Pandai buat kek dia ni.. Aku tukang mkn.. 

Haaa hgpa jgn tiru aksi ni. pak cik ni guna tongkat selfi utk kait apple.. 😂.. aku buat x tau  jerr sebab aku paham.. ni first time dia jumpk pokok apple😂




 Time travel part makan yg paling aku suka. Kakak2 aku semua pandaimasak. Ada yang masak di rumah bawak bekalan utk kami. Ada jugak yg jadi tukang masak time di apartment. Combination of both tukang masak memang terbaik
Hgpa tgk laa.. mcm2 lauk ada. Kak Zah nama chef kami. kalo dia masak balik mesti rindu kat dia. Hidangan mlm ni- kerabu apple, sayur goreng, sambal petai, sambal ikn bilis kering n kek cadbury sbg dessert. 
Mlm ni kami berdating di Palladium Mall depan apartment yg kami sewa
 Mama n daddy shopping souvenir untuk anak2.. 
Hasil tangkapan kami: blouse aku, parfume aku, kasut vans adib.. itu saja!

No comments:

Post a Comment